Delegacje w firmie

Delegacje w firmie

Mnóstwo firm deleguje swoich pracowników. Powodowy mogą być różne, w zależności od rzeczy jakie muszą załatwić. Niejednokrotnie są to krótkie wyjazdy służbowe innym razem dłuższe i bardziej czasochłonne wyjazdy. Jednym z powodów są różnorakiego rodzaju konferencje czy zgrupowania, innym szkolenia bądź praca na dłuższy okres w siedzibie firmy będącej poza granicami kraju. Przed samym wyjazdem pracownika należy załatwić szereg spraw. Każdy także winien znać swoje prawa, pracownik musi mieć pojęcie jaką prace będzie musiał wykonywać w nowym tymczasowym miejscu pracy. Powinno się również spełniać inne wymagania jakie stawia nam państwo dyrektywa 2014/67/UE
. Łańcuch załatwiań czeka pracodawcę nie tylko w na miejscu ale także w kraju do którego ma być wysyłany pracownik. Dzięki odpowiednim dyrektywom jakie wprowadza Unia większość niejasności zostaje rozwiązana. Ponieważ jest ona ciągle dopracowywana trzeba być na bieżąco z wszelkimi informacjami.