Mnóstwo spółek w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy zamiarem załatwienia istotnych spraw biznesowych, spotkań z kontrahentem, negocjacji lub innych ważnych spraw. Jeśli sam wyjazd służbowy jest tylko kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak potrzebujemy delegować swoich pracowników do innego państwa przynależnego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale także warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii definiuje nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Zatem by delegować swoich pracowników na dłuższy czas należy znać wszystkie ważne przepisy które nas wiążą. By dowiedzieć się wszystkich potrzebnych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka nowa dyrektywa delegowanie pracowników. Mają one na celu uzmysłowienie i edukowanie pracodawców co należy wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.